| | |
| |
Dienstuitvoering 20 juli 2009 Op basis van eigen observaties. (tussen haakjes: de afwijking van de dienstregeling in minuten) dagen | nr | plaats vertrek | tijd vertrek | plaats aankomst | tijd aankomst | vervoer-der | trein | loc | ma-vr | 48600 | Gent | | Sas van Gent | wrs 06:37 | ? | graan | ? | ma-vr | 45600 | Gent | | Sas van Gent | 07:28 (+0) | B-cargo | ketelw. | 7802 | | ? | Gent | | Sas van Gent | 07:58 | B-cargo | locs 6515 6507 | 7796 | | ? | Sas v G | 08:27 | Dow | | B-cargo | ketels | 7796 | | 62772? | ? | | Axel | + 09:00 | DBS | kunstmest | 6512 | ma-vr | 62771 | Axel | 09.25 (+115) | Terneuzen Z | 09:32 | DBS | 3 ketels | 6512 6516 | ma-vr | 62771 | Terneuzen Zuid | 09:35 (+105) | Sas van Gent | + 10.00 | DBS | 3 ketels | 6512 | | ? | Terneuzen Zuid | 09:40 | Terneuzen | + 09.45 | | leeg | 6516 | | ? | Sas v G | 10:18 | Dow | + 11:15 | DBS | 1 ketel | 6512 | ma-vr | 45601 | Dow | 10:45 (+53) | Sas | + 11:30 | B-Cargo | 28 ketels | 7796 | | ? | Sas v G | 11:15 | Cerestar | 11:25 | DBS | 29 graan | 6510 | | ? | Terneuzen | + 11:00 | Sas van Gent | 11:40 | DBS | 2 sww | 6516 | | ? | Cerestar | + 11:40 | Sas van Gent | 11:45 | DBS | leeg | 6510 | ma di do vr | 48602 | Gent | | Sas van Gent | 11:50 (-25) | B-cargo | 32 ketels | 7819 7792 | ma di do vr | 48602 | Sas v G | 12:00 (-20) | Dow | + 12:40 | B-cargo | 32 ketels | 7819 7792 | ma-vr | 49658 | Sas v G | + 12.30 (-225) | Terneuzen Zuid | | DBS | 24 ketels | 6515 6507 | ma-vr | 49658 | Terneuzen Zuid | | Axel | 13:30 (-210) | DBS | 24 ketels | 6515 | | ? | Dow | + 12:45 | Sas van Gent | + 13:30 | DBS | 20 ketels | 6512 | | ? | Axel | 14:00 | Terneuzen Z | | BDS | leeg | 6515 | | ? | Terneuzen Z | 14:08 | Terneuzen | | DBS | leeg | 6516 | | ? | Terneuzen Z | 14:10 | Terneuzen | | DBS | leeg | 6515 6507 | ma-vr | 48603 | Dow Sas van G | 14:40 | Gent | | B-cargo | 28 ketels | 7792 7819 | ma-vr | 47820 | Sas van G | 15:15 (-127) | Zelzate | 15:25 | B-cargo | 6512 + 9 wagens | 7796 | | | Sas van Gent | 15.15 | blijft achter | | DBS | | 6510 |
Bron: www. Rolandrail.net
|
|
| | |
|
| |
|