| | |
| |
Dienstregeling oktober 200/8 |
Dienstregeling 5 januari 2007 aankomst | vertrek | treinnr | opmerkingen | in dit thema: | | 05:53 | 23:04 | 47730+47735 | Railion autotrein Dillingen | | | 07:08 | 08:23 | 54072+54702 | Railion uc Kijfhoek | | | 11:53 | 12:26 | 47612+49613 | Railion autotrein Genk (facultatief) | rijdt niet | | 13:09 | 14:03 | 54073+54703 | Railion uc Kjfhoek; aanvoertrein 2 losse locs | ja | | 13:55 | 15:04 | 47744+47745 | Railion autotrein Dillingen | ja | | 15:55 | 16:03 | 47614+43607 | SNCF Fret – autotrein België | rijdt niet | | 00:29 | 17:06 | 58071+57702 | Railion afval Moerdijk | | | 18:54 | 20:23 | 54074+54704 | Railion uc Kijfhoek | | | 21:07 | 22:22 | 47610+49611 | Railion autotrein Genk | | | 01:14 | 02:23 | 54071+54701 | Railion uc Kijfhoek | | |
bronnen: www.somda.nl & www.rolandrail.net Dienstregeling 2008 aankomst | dagen | vertrek | dagen | treinnr | opmerkingen | in dit thema: (di) | 06:09 | wo | 18:24 | wo | 47614+47615 | Sncf cellulose Etival | | 07:01 | di-vr | 22:56 | ma-do | 47730+47735 | Railion auto’s Dillingen | | 07:30 | ma-za | 09:03 | ma-za | 54072+54702 | Railion uc Kijfhoek | | 09:57 | za | 11:17 | za | 47730+54739 | Railion auto’s Dillingen | | 12:08 | za | 10:17 | ma | 47714+47715 | R4C propyleen Gladbeck | | 12:24 | di-vr | 14:17 | m,w,vr | 47612+49613 | Railion auto’s Genk | a vóór 13:15 v 13:51 | 12:24 | di | 13:51 | di | 47744+57743 | Railion auto’s Dillingen | a vóór 13:15 | 13:24 | ma-vr | 14:02 | ma-vr | 54073+54703 | Railion uc Kijfhoek | a 13:20 v %% gas | 13:57 | do,vr | 15:17 | do,vr | 47744+47745 | Railion auto’s Dillingen | | 18:58 | ma-vr | 20:23 | ma-vr | 54074+54704 | Railion uc Kijfhoek | | 22:24 | ma-vr | 23:18 | ma-vr | 47610+49611 | Railion auto’s Genk | | 00:34 | ma-vr | 17:07 | ma-vr | 58071+57702 | ACTS afval Moerdijk | v 18:15 | 01:15 | ma-vr | 02.17 | di-za | 54071+54701 | Railion uc Kijfhoek | |
bron: www.rolandrail.net Toelichting In de dienstregeling staan drie drie uc-treinen van/naar Kijfhoek per dag (Railion 16 per week). Verder is er: een bloktrein afval van/naar Moerdijk (ACTS 5 pw), ongeveer twee bloktreinen Fords uit Dillingen per dag (Railion 8 pw), en één uit Genk (Railion 5 pw); verder komt er eenmaal per week een retourbloktrein cellulose van/naar Etival in Frankrijk (SNCF 1 pw) en een propyleentrein van/naar Gladbeck (R4C 1 pw). Tenslotte rijden er bij behoefte extra gastreinen naar Duitsland (Railion). In totaal arriveren en vertrekken er in het Sloegebied minimaal 37 goederentreinen per week, nog afgezien van de extra gastreinen. Voorwaar een druk bedrijf.
|
|
| | |
|
| |
|