| | |
| |
25/08/2010 De oostzijde van het emplacement is het terrein van de diesels. Van hieruit vertrekken in de regel de trein die de verschillende raccordementen van de Botlek bedienen. Dit gedeelte is goed bereikbaar via de Botlekbrug. |
21/10/2005 Aan de westzijde liggen diverse kopsporen waar de bloktreinen voor vertrek naar Kijfhoek en verder worden opgesteld en waar de uc-afvoertreinen worden samengesteld. Dit is het domein van de e-locs, het heeft een goede aansluiting op de Botlektunnel. |
01/04/2006 In het midden, bij het schaftlokaal voor het personeel (uiterst rechts) staat altijd wel wat interessant materieel opgesteld, zoals hier de 106-1 van Volker Stevin. |
21/10/2005 Loc 6423 staat gereed voor een bediening van een van de Botlek-takken. |
Bovenleidingwerkmaterieel van Arnec Spie. Het is 2005, er wordt nog gesleuteld aan de bovenleiding van de Havenlijn. |
13/10/2010 De bijzondere Tsjechische bollenwagens voor afvoer van aluminiunoxide van EBS via het DB Schenker uc-netwerk, die steeds meer een uitzondering vormen. |
|
|
| | |
|
| |
|